Dům dětí a mládeže Klatovy : PODZIMNÍ PRÁZDNINY S KYTAROU

Staňte se našimi přáteli
na facebooku.

Podzimní prázdniny s kytarou

Balím se na dva dny kytarového soustředění s dětmi. Jedeme tentokrát do Přeštic. Noty, pár her, spacák, pyžamo, kartáček na zuby… krosna jako na 14 dní a k tomu kytara. No, co.

Ráno na nádraží se scházejí děti. Jsou komplet, nikdo nemarodí J, ale kufry jako na 14 dní. No, co.

Vlak má výluku, a tak se nacpeme do přistaveného autobusu. Řidič se netváří zrovna mile. No, co.

V Přešticích nás čeká ubytování na přeštickém ,,Domku“, tedy spíše Domečku, a pak už hurá ke kytarám.  Všechno probíhá pohodově: zpívání, jídla U koťátek, sladká návštěva cukrárny, hra bowlingu, dokonce i večerní zábava a usínání.

Ráno se vydáváme na snídani a krátkou návštěvu místního muzea. Je to tu zajímavé, dvě hodiny uběhly jako voda. Nebude tedy dlouhý rozchod. No, co.  Naposledy si zahrajeme na kytary, zopakujeme nové písničky a jdeme se naobědvat. Pak už jen balení, úklid a zbyla i chvilka na deskovky.

Nastupujeme do vlaku a přemýšlíme, jak rychle to uteklo. Přijíždíme zpět na nádraží, kde na nás již čekají rodiče. Loučíme se a postupně odjíždíme domů. Uvidíme se zase další týden na hodině. Těším se. Tak jo.